lauantai 4. toukokuuta 2019

Matkavinkit osa 4 - Private beach, Gazipasa, Turkki

Matkavinkit sarjani 3 ensimmäistä osaa on käsitelleet suhteellisen isoja ja tunnettuja kohteita, joten päätin näin kesän kynnyksellä vetäistä ässän hihastani ja suositella teille joitakin "piilotettuja helmiä".

Gazipasa on kaupunki lähellä Alanyaa, suurin osa turisteista on kuulleet Gazipasasta siellä sijaitsevan lentokentän asiosta. Itse tein autoretkiä Gazipasaan muutaman kerran viime kesän aikana, voisi melkein sanoa että Gazipasa toimii pienenä irtiottona arkeen mulle.

Omat suosikkikohteeni sijaitsevat oikeastaan Gazipasan kaupungin ulkopuolella, mutta on silti laskettavissa Gazipasan alueeseen. Päätin tässä matkavinkit osassa suositella yhtä mun suosikkirantaa ja jättää vielä muutaman hienon kohteen tuleviin matkavinkit sarjaan.


Anninan Private Beach

Kyllä, privaatti ranta. Ranta on suhteellisen pieni, joten sillä ei ole virallista nimeä, itse olen kutsunut sitä kavereiden kesken nimellä Blue lagoon, koska se oli ensimmäinen asia joka tuli mieleeni kun näin rannan ensimmäistä kertaa.

Miten ja missä?

Rannalle pääsee parhaiten omalla autolla. Alueelle ei ole julkista liikennöintiä eikä taksit varmaankaan löydä paikalle. Matka Alanyasta autolla kestää noin tunnin. Navigaattori on tälle reissulle must, sillä käännöksiä Gazipasan jälkeen on muutama, joten reitti olisi liian vaikea selittää. Suosittelen kuitenkin ajamaan "maisemareittiä" pitkin, jota on pieni pätkä ennen Gazipasan kaupunkia. Reitti kulkee moottoritien sijaan ihanaa merenrantatietä. Koska sijaintia on sen verran vaikea kuvailla, laitan tähän alle google mapsin kartan. Gazipasan keskuta on punaisten viivojen sisällä ja mun privaatti ranta on pieni vihreä piste kartan alareunassa.

Hinta?

Koska ranta ei ole virallisesti kenenkään, se ei myöskään maksa mitään.


Aukioloajat?

Ranta on auki 24/7, mutta ota huomioon ettei rannalla ole katuvaloja, vaan pimeän laskeutuessa 
rannalla on oikeasti pilkkopimeää.


Palvelut ja alue?

Alueella ei ole kauppoja, kioskeja tai ravintoloita. Kannattaa siis varata omat eväät mukaan, etenkin runsaasti vettä. Rannan yläpuolella on ihana kallioalue, josta on upea panorama näkymä aavalle merelle. Tämä on oiva paikka grillaukselle! Mm. Migros ruokakauppa myy kertakäyttögrillejä.
Ranta ei sovellu liikuntarajoitteisille, sillä alas rannalle laskeutuu pitkät portaat, jotka ovat suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta huonosti liikkuvalle erittäin haastavat.
Parkkipaikkaa alueella ei virallisesti ole, itse olen parkkeeraannut auton isojen roskisten viereen "hukkatontille". Aja alueelle varovasti ettei auton pohja ota kiinni :D


Lapsiystävällisyys?

En lähtisi rantaa pienille taaperoille suosittelemaan jo pelkästään pitkien portaiden takia, palveluiden ja vessan puutteen ansiosta. Rannalla on yleensä aaltoja ja pohja on pikkukiveä. Rannan reunustalla on muutama puu, jonka alle voi mennä viilentymään, jos aurinko porottaa liian kovaan.


Annan kuvien puhua puolestaan jälleen kerran ja toivon että viihdytte paikassa joka on vienyt mun sydämen. Kohtele rantaani ystävällisesti ja vie roskat mennessäsi roskikseen.



11 kommenttia:

  1. 22 päivän päästä lähden alanyaan ja tuol ois kyl siisti päästä käymään! 💛

    https://jasukuvaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Alanya on aivan ihana paikka! Siellä on tullut käytyä niin monesti eikä siihen vaan kyllästy.. Ihania paikkoja, halpaa, hyvää ruokaa lähes kaikkialla, lämpö, meri, ystävällisiä ihmisiä ja vaikka mitä muuta!Ehkä ainoa miinus nyt toukokuussa kun käytiin alanyassa niin myyjät olivat todella päälekäyviä ja agressiivisia.. En sitten tiedä johtuiko siitä kun kausi vasta alkamassa silloin vai mikä oli, mutta siitä jäi huono maku suuhun.. Kuitenkin nättejä palmuja, lämmintä ja kauniita paikkoja, niistä on iki-ihana Alanya tehty.
    Pikku vinkki kaikille; Älkää ostako kadulta mitään retkiä! Pelkkää huijausta se! Meiltä viety rahat niin monesti eikä koko retkeä ole edes tapahtunut! Ollaan sitten viimeiset 2v varattu retkemme https://fi.alanyadailytrip.com/ kätevää ja helppoa valita itse netistä kaikki!

    VastaaPoista
  3. Luin online-kommentin yhdysvaltalaiselta toimittajalta paljastaa kuinka hän löysi poikaystävän (rakkauselämän kumppanin) vain 2 kuukautta sen jälkeen kun hänen entinen poikaystävänsä hajosi.
    Lähetän sähköpostiviestin yhteyttä samaan Oduduwaan, koska minulla on tämä voimakas aikomus siitä, että asiat toimivat minulle, uskoin todistusten olevan tosielämän todisteita. Tajusin, että tämä olisi hyvä jakaa täällä, koska tiedän, että se inspiroi myös muita.
    onneksi minulle löysin oduduwa sähköpostitse yhteyshenkilö blogin. Todistan tänään maailmalle ilosta ja onnellisuudesta ... tämä on yksi elämäni iloisimmista hetkistä. Oduduwa Suuri rakkausloitsu, lounasti loitsun puolestani palauttaakseni entisen aviomieheni taika- ja rakkausloitsuillaan.
    Olen naimisissa yli 6 vuotta ja se oli niin kauheaa, koska aviomieheni huijasi minua todella ja haki avioeroa. Erotimme ennen kolme kuukautta sitten ja palasimme takaisin takaisin niin paljon kerjäämisen jälkeen mukavilla rakkauden lahjoilla.
    Rakastan mieheni niin paljon. En olisi voinut tehdä mitään vahingoittaakseen häntä tai saadakseen hänet tuntemaan olonsa huonoksi..halusin vain hänen takaisin rakastavan minua ikuisesti. tänään elämme molemmat onnellisina yhdessä. Rakastan häntä niin paljon. Tarkoitan, että hän oli ensimmäinen rakkauteni (ainakin sellainen tuntuu).
    Olen kiitollinen ja upea tälle hienolle miehelle. Pelkäsin aluksi epäilystä, mutta yritän sen ja se toimii minun hyväni. Olen varma, että tämä toimii myös sinulle, 100% varma.
    ota yhteyttä hänen henkilökohtaisen sähköpostinsa kautta {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    hänellä on valtuudet ratkaista seuraavat suhteita koskevat kysymykset -
    * Rakkausloitsut Win-Back Ex-rakastaja
    * Menestys ja mainonta taikuus
    * onnekas viehätys - BUSINESS STAR
    * osastot - SUOJAUSKOKO
    * kirojen ratkaisu
    * henkinen puhdistus
    * hedelmällisyysmaagia - NAISEN hedelmät
    * taikuutta, SPELL LOTTERY & WIN-PELIT SPELL
    Internet auttaa todella paljon tarjoamalla nopeita ja kiireellisiä ratkaisuja elämän ongelmiin.
    {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}

    VastaaPoista
  4. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää siitä, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstejä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseni anteeksi ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään luokseni ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    VastaaPoista
  5. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Riitta Mäkirinne Turusta, olen lääkäri ammatin mukaan, 47-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni, minulla on positiivinen aikomus, että nämä tiedot auttavat tätä artikkelia lukevalle henkilölle nyt palauttamaan rikkoutuneen avioliiton ja palauttamaan menetetyn rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Oltuaan suhteissa Janne Anttilaan vuosia, hän hajotti minut, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein, oli turhaa, halusin häntä takaisin niin paljon rakkauden takia, että olen häntä kohtaan, Kysyin häneltä kaiken, mitä minulla on, lupaan, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä ja hän ehdotti, että ota mieluummin yhteyttä rakkaudenloitsijaan, joka voi auttaa minua selittämään sen, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkaudenloitsuosa oli olemassa tai toimi, minulla ei ollut valintaa mutta kokeillaan sitä, lähetin sähköpostin loitsukanavalle ja hän kertoi minulle, ettei ollut ongelmaa, että kaikki tulee olemaan kunnossa ennen kolme päivää, että entinen palaa takaisin minuun ennen kolme päivää, hän heitti Rakkausloitsun osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 3.00. Entinen rakkautekumppani soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, että vastasin puheluun ja hän sanoi vain, että hän oli niin pahoillani kaikesta mitä tapahtui, että hän halusi minun palata hänen luokseen, että hän rakastaa minua niin paljon . Olin niin onnellinen ja niin me aloimme elää yhdessä onnellisina. Näin voit tavoittaa hänet, jos tarvitset apua doctorigbinovia93m@gmail.com tai whatsapp puhelinnumeroon +2349014523836, ota asiat itsestäänselvyytenä ja se vie sinulle ......

    VastaaPoista
  6. SAATAVAT LAINAT

    Tarvitsetko henkilökohtaista, yritysrahoituslainaa, vakuudetonta lainaa, hankkia vakuudetonta käyttöpääomaa? Meillä on jokaiselle profiilille räätälöityjä lainaohjelmia, jotka hakevat meille lainaa tänään tyydyttääksesi yrityksesi tarpeet.

    Operaatio;

    Nopea ja yksinkertainen laina
    Nopea hakemusprosessi
    Hyväksynnät 24-72 tunnin sisällä
    Valinnainen maksulaina
    Rahoitus alle 5 päivässä


    SAATAVAT LAINAPALVELUT
    ================================
    * Henkilökohtaiset lainat.
    * Liiketoimintalainat.
    * Sijoituslainat.
    * Liiketoiminnan laajennuslainat.
    * Kovat rahalainat
    * Rakennuslainat.
    * Luottokortin selvityslaina
    * Velan vakauttamislaina

    Tarjoamme talousneuvontaa asiakkaille, yrityksille, jotka etsivät velkaa / lainan rahoitusta ja etsivät käyttöpääomaa uuden yrityksen perustamiseksi tai olemassa olevan liiketoiminnan laajentamiseksi.

    Asianomaiset osapuolet, ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja kautta

    mail; Howardfinancialaid@yahoo.com
    Whatsapp: +1 (573) 279-4038
    Yrityksen osoite: West Ave, Hawthorne, CA.

    VastaaPoista
  7. Hei katsojat Hanki tyhjä ATM-korttisi, joka toimii kaikissa pankkiautomaatteissa ympäri maailmaa. Meillä on erityisesti ohjelmoituja ATM-kortteja, joita voidaan käyttää ATM-koneiden hakkerointiin. ATM-kortteja voidaan käyttää nostoon ATM: llä tai pyyhkäisemällä, kaupoissa. ja POS. Myymme näitä kortteja kaikille kiinnostuneille ostajille maailmanlaajuisesti. Kortilla on päivittäinen nostoraja 1 000 dollaria pankkiautomaatteissa ja jopa 20 000 dollaria kulutusraja myymälöissä tilaamasi kortin tyypin mukaan. Olemme täällä sinua milloin tahansa, milloin tahansa. Sähköposti; (blankatm002@gmail.com) Olen kiitollinen Mikelle, koska hän muutti tarinani yhtäkkiä. Kortti toimii kaikissa maissa paitsi, ota heihin yhteyttä nyt (blankatm002@gmail.com)

    VastaaPoista
  8. Oletko liikemies tai nainen? Oletko taloudellisessa sekaannuksessa vai tarvitsetko varoja oman yrityksen perustamiseen? Pitäisikö maksaa lainansa velkaa tai maksaa laskut tai aloittaa hieno yritys? Onko sinulla alhainen luottotulos ja sinulla on vaikea saada pääomalainaa paikallisilta pankeilta / muilta rahoituslaitoksilta? Tarvitsetko yhden lainan tai rahoituksen mistä tahansa syystä, kuten:

    1) henkilökohtainen laina, liiketoiminnan laajennus,
    2) Yritystoiminta, Koulutus,
    3) velan vakauttaminen,
    4) Vaikeusrahalainat
    5) Henkilökohtaiset / autolainat
    6) ETC

    Tarjoamme lainaa alhaisella 3%: n korolla ja ilman vakuuksia, tarjoamme henkilökohtaisia ​​lainoja, velan vakauttamislainoja, riskipääomaa, yrityslainaa, koulutuslainaa, asuntolainaa tai lainoja mistä tahansa syystä ". Menetelmämme tarjoaa kuitenkin mahdollisuus määrittää tarvittavan lainan määrä ja sen keston pituus, jolla voit varata lainan, antaa sinulle todellisen mahdollisuuden saada tarvitsemasi varat! Nämä henkilökohtaiset lainat voidaan hyväksyä luottoasi riippumatta, ja tämän varmuuskopiointiin on paljon tyytyväisiä asiakkaita Mutta et saa vain tarvitsemasi henkilökohtaista lainaa, saat halvimman. Tämä on lupauksemme: Takaamme alhaisimman koron kaikille lainoille, joilla on ilmaisia ​​vakuushyötyjä.

    Pyrimme antamaan positiivisen kestävän vaikutelman ylittämällä asiakkaideni odotukset kaikessa, mitä teen. Tavoitteenamme on kohdella sinua arvokkaasti ja kunnioittaen samalla korkealaatuista palvelua ajoissa. Sähköposti: jx.finance447@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Tarvitsetko henkilökohtaista tai yrityslainaa ilman stressiä ja nopeaa hyväksyntää ??? Jos kyllä, ota meihin yhteyttä, tarjoamme nyt lainoja 3%: n korolla. Lainamme on turvattu ja turvallinen. Lisätietoja ja hakemuksia varten ota yhteyttä sähköpostitse: saara.kemi@gmail.com

    VastaaPoista


  10. Älä huoli, olemme täällä sinua varten! Tarvitsetko pikalainaa liiketoimintaan tai maksamaan laskuja 2% korolla? Tarjoamme yrityslainaa, henkilökohtaista lainaa, asuntolainaa, autolainaa, opintolainaa, velan vakauttamislainaa jne. riippumatta luottotiedoista. Tarjoamme rahoituspalveluja lukuisille asiakkaillemme ympäri maailmaa. Lainamme enimmäiskesto on 1–30 vuotta, lainamme vaihtelee 5 000 eurosta (viisituhatta dollaria) 50 000 000,00 euroon. (Viisikymmentä miljoonaa euroa). Lainaamme myös Yhdysvalloissa dollaria, euroa ja puntaa! Lisätietoja saat ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse: (tinvestor53@gmail.com) WhatsApp “: +16892107004

    VastaaPoista
  11. Joululainatarjous on täällä jälleen ja annetaan 3% korolla erittäin edulliseen hintaan, ja tarjoamme myös henkilökohtaista, auto-, velkojen yhdistämistä, talon remonttia ja yrityslainaa. Voin auttaa sinua 100% takuulla. Enemmän kaikenlaisten projektien rahoituksella. jos kiinnostaa, lähetä sähköpostia: saara.kemi@gmail.com

    VastaaPoista