sunnuntai 1. syyskuuta 2019

Uudet tuulet puhaltaa

Mitä kliseisempi otsikko, mutta jotenkin se nyt vaan kuitenkin tuntui parhaimmalta. Asuntokauppa postauksessa vihjailinkin jo, että tälle loppuvuodelle on tulossa isoja muutoksia mun elämään. No tietysti tuo asuntokauppa, jonka ansiosta pian pääsen ostamaan ikioman asunnon, kunhan hyvä löytyy.  Lisäksi, ei tule perheenlisäystä, vaan lähinnä suvun lisäystä, sillä siskoni saa pian kaksoset, joten musta tulee täti ihan ihka ensimmäistä kertaa, vieläpä kertaa kaksi! Ja jottei elämä kävisi liian tylsäksi, aloitan huomenna uudessa työpaikassa, tästä kerronkin tässä postauksessa lisää.

Huomenna tosiaan aloitan uudessa työpaikassa. Oon odottanut tätä päivää kuin kuuta nousevaa, sillä mut palkattiin jo jonkin aikaa sitten, kuten monet tietääkin, odottavan aika on pitkä. Täpinää tuo vielä lisäksi se että vaihdan totaalisesti toiselle alalle! Matkailuala on nyt mun osalta historiaa ja siirryn kaupanalalle. 

Vaikka olenkin uusi alalla, päätin tähdätä heti korkealle ja nappasin itselleni esimiespaikan, mut onhan mulla esimieskokemusta jo monen vuoden takaa, joten oli mun palkkauksessa jotain pointtiakin. Vaikka uusi ala jännittää, niin en ole kovinkaan hermostunut asemastani esimiehenä, joten edes jokin asia tuntuu olevan hanskassa.

Meidän liike aukeaa Pasilan uuteen kauppakeskukseen Triplaan lokakuun puolivälissä. Koko syyskuu ollaankin reissussa Puolan ja Viron välillä koulutuksissa ja tutustumassa liikkeisiin siellä. Tästä näppärä lukija voi siis päätellä että kyseessä on aivan uusi vaateliike, jota ei Suomesta vielä löydy... Äh, oon huono pitämään salaisuuksia joten tässä se tulee: MUN UUSI TYÖPAIKKA ON SINSAY VAATEKAUPASSA!!

Kuva: Google

LPP tosiaan tuo 5 uutta vaatekauppaa Suomeen, juurikin tuonne Pasilan Triplaan. Sinsayn lisäksi Suomeen rantautuu monille suomalaisille tuttuja liikkeitä, Mohito, Reserved, House ja Cropp! Liikeet ovat lähtöisin Puolasta, mutta löytyvät niinkin läheltä jo kuin Tallinnasta. On ihan mahtavaa olla mukana tuomassa uusia kauppoja Suomeen ja päästä avaamaan ne juuri Triplaan! Huomenna aamulla on lähtö kohti Puolan Gdanskia ja ensimmäistä koulutus viikkoa, palaillaan taas asiaan myöhemmin kunhan innostukseltani kerkeän!

Ihanaa alkavaa syksyä kaikille!

8 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄ onnea sulle!! 💜 Itse monesti shoppaillut Tallinnassa tossa sinsay kaupassa ku tuntuu et sieltä löytyy hyvin ja halvalla kaikkee!

    Tsemppiä uuteen ajanjaksoon sun elämässä! Tunnelmallista syksyä!💛

    http://jasukuvaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Luin online-kommentin yhdysvaltalaiselta toimittajalta paljastaa kuinka hän löysi poikaystävän (rakkauselämän kumppanin) vain 2 kuukautta sen jälkeen kun hänen entinen poikaystävänsä hajosi.
    Lähetän sähköpostiviestin yhteyttä samaan Oduduwaan, koska minulla on tämä voimakas aikomus siitä, että asiat toimivat minulle, uskoin todistusten olevan tosielämän todisteita. Tajusin, että tämä olisi hyvä jakaa täällä, koska tiedän, että se inspiroi myös muita.
    onneksi minulle löysin oduduwa sähköpostitse yhteyshenkilö blogin. Todistan tänään maailmalle ilosta ja onnellisuudesta ... tämä on yksi elämäni iloisimmista hetkistä. Oduduwa Suuri rakkausloitsu, lounasti loitsun puolestani palauttaakseni entisen aviomieheni taika- ja rakkausloitsuillaan.
    Olen naimisissa yli 6 vuotta ja se oli niin kauheaa, koska aviomieheni huijasi minua todella ja haki avioeroa. Erotimme ennen kolme kuukautta sitten ja palasimme takaisin takaisin niin paljon kerjäämisen jälkeen mukavilla rakkauden lahjoilla.
    Rakastan mieheni niin paljon. En olisi voinut tehdä mitään vahingoittaakseen häntä tai saadakseen hänet tuntemaan olonsa huonoksi..halusin vain hänen takaisin rakastavan minua ikuisesti. tänään elämme molemmat onnellisina yhdessä. Rakastan häntä niin paljon. Tarkoitan, että hän oli ensimmäinen rakkauteni (ainakin sellainen tuntuu).
    Olen kiitollinen ja upea tälle hienolle miehelle. Pelkäsin aluksi epäilystä, mutta yritän sen ja se toimii minun hyväni. Olen varma, että tämä toimii myös sinulle, 100% varma.
    ota yhteyttä hänen henkilökohtaisen sähköpostinsa kautta {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    hänellä on valtuudet ratkaista seuraavat suhteita koskevat kysymykset -
    * Rakkausloitsut Win-Back Ex-rakastaja
    * Menestys ja mainonta taikuus
    * onnekas viehätys - BUSINESS STAR
    * osastot - SUOJAUSKOKO
    * kirojen ratkaisu
    * henkinen puhdistus
    * hedelmällisyysmaagia - NAISEN hedelmät
    * taikuutta, SPELL LOTTERY & WIN-PELIT SPELL
    Internet auttaa todella paljon tarjoamalla nopeita ja kiireellisiä ratkaisuja elämän ongelmiin.
    {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}

    VastaaPoista
  3. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää siitä, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstejä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseni anteeksi ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään luokseni ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    VastaaPoista
  4. Olin naimisissa rakkaan aviomieheni kanssa ja rakastelimme ja vaalimme itseämme hyvistä 2 vuosista ja jokainen asia meni sujuvasti, mutta kesäkuun 29. päivänä 2018 meillä molemmilla oli väärinkäsityksiä ja hän kertoi minulle, että suhde on ohi ja ettei hänellä enää ole minua tuntemaan minua ja pyydän häntä, koska rakastan häntä niin paljon, mutta hän kieltäytyi minusta niin alas, että tunsin, että maailma on loppunut minulle, mutta ystäväni kertoi minulle oikeinkirjanpitäjästä, joka auttoi sisartaan palauttamaan suhteensa takaisin, hyvä työ ja suosio kaikissa hänen pyrkimyksissä, mutta aluksi pelkäsin, mutta minun on annettava tämä mies oikeudenkäyntiin, koska rakastan mieheni kovin paljon ja en ole halukas menettämään häntä kenellekään naiselle, joten tilasin palauttamaan rakkausloitsun tästä mahtavasta oikeinkirjoittajan nimeltä tohtori igbinovia ja hän sai minut onnelliseksi naiseksi sanomaan sen kaiken, että mieheni palasi luokseni suurella rakkaudella ja välittävällä sydämellä… Todistan tälle suurelle oikeinkirjoittajalle, että olet suuri mies tässä maailmassa ja tarkoitat niin paljon minulle, että olet paras loitsu er. voit ottaa yhteyttä tämän miehen kanssa sähköpostitse, jos tarvitset todella ongelmasi ratkaistavaksi. Täällä hänen sisällönsähköposti osoitteeseen doctorigbinovia93@gmail.com voit myös kirjoittaa hänelle whats-sovelluksen kautta +2348144480786

    VastaaPoista
  5. SAATAVAT LAINAT

    Tarvitsetko henkilökohtaista, yritysrahoituslainaa, vakuudetonta lainaa, hankkia vakuudetonta käyttöpääomaa? Meillä on jokaiselle profiilille räätälöityjä lainaohjelmia, jotka hakevat meille lainaa tänään tyydyttääksesi yrityksesi tarpeet.

    Operaatio;

    Nopea ja yksinkertainen laina
    Nopea hakemusprosessi
    Hyväksynnät 24-72 tunnin sisällä
    Valinnainen maksulaina
    Rahoitus alle 5 päivässä


    SAATAVAT LAINAPALVELUT
    ================================
    * Henkilökohtaiset lainat.
    * Liiketoimintalainat.
    * Sijoituslainat.
    * Liiketoiminnan laajennuslainat.
    * Kovat rahalainat
    * Rakennuslainat.
    * Luottokortin selvityslaina
    * Velan vakauttamislaina

    Tarjoamme talousneuvontaa asiakkaille, yrityksille, jotka etsivät velkaa / lainan rahoitusta ja etsivät käyttöpääomaa uuden yrityksen perustamiseksi tai olemassa olevan liiketoiminnan laajentamiseksi.

    Asianomaiset osapuolet, ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja kautta

    mail; Howardfinancialaid@yahoo.com
    Whatsapp: +1 (573) 279-4038
    Yrityksen osoite: West Ave, Hawthorne, CA.

    VastaaPoista
  6. Tämä on todistukseni päällikkö Eli Markin hyvästä työstä, joka auttaa minua .... Olen Ann Earnis Pohjois-Carolinassa Yhdysvalloissa. Tämän oikeinkirjoittajan avulla palasi takaisin mieheni, joka jätti minut pois viimeisen 3 vuoden ajan. Tapasin lopulta tämän miehen blogisivustolla, jonka eräs on asiakasapua, selitin kaiken hänelle ja hän kertoi minulle oikeinkirjoittajan, josta hän tiesi, ja hän antoi minulle whatsappinsa kirjoittaa oikeinkirjoittajalle kertoa hänelle ongelmasi. Vain 2 viikossa mieheni palasi luokseni. Haluan vain kiittää teitä totuudenmukaisesta ja vilpittömästä loitsunpitäjästä, herra kaikki, mitä sanoitte minulle, on tapahtunut ja kiitos sir. Haluan kertoa jokaiselle, joka etsii ratkaisua ongelmaansa, kuulla ystävällisesti tätä oikeinkirjoittajaa, hän on todellinen, hän on voimakas ja mitä tahansa oikeinkirjoittajan kertoa mitä tapahtuu, koska kaikki mitä oikeinkirjoittaja sanoi minulle tuli ohittaa. Voit ottaa häneseen ystävällisesti yhteyttä: whatsapp + 2349015088017, sähköposti: markmonroy869@gmail.com

    VastaaPoista
  7. kuinka saada lainaa käynnistysyritykselle nopea hyväksyntälaina
    niinkin alhainen kuin 3 prosentin koron laina nolla vakuuslainalla
    tiedot (Atlasloan @ protonmail.ch / whatsapp +1(443)345-9339)

    VastaaPoista
  8. Se toimii! Entinen estän minut kaikilla alustoilla. Se kesti jonkin aikaa, noin kaksi kuukautta, mutta hän vapautti minut vain muutama tunti sitten! Älä anna periksi! SE TOIMII! ota yhteyttä tohtori Ilekhojieen saadaksesi apua nyt. olemme taas yhdessä. Usko tähän prosessiin .. Tässä hänen yhteyshenkilönsä ... WhatsApp hänet: +2348147400259,
    Lähetä hänelle sähköpostia: (gethelp05@gmail.com)

    VastaaPoista