torstai 22. elokuuta 2019

Kyproksen loma

Hellurei ja lämpimät tervehdykset Kyproksen lomamatkan jälkimainingeista! Edellisessä postauksessa ehdinkin mainita, että lähden tapaamaan ystävääni Kyprokselle ja näin myös tein. Kyseinen ystäväni, Sami onkin vilahtanut aikasemminkin blogissani Teneriffan matkan merkeissä. Tällä kertaa Sami on töissä Kyproksen kauniilla saarella, Protaras lomakylässä, jonne päätin lähteä häntä moikkaamaan, kun bongasin netistä halvat lennot.


Pakko myöntää, että olen ollut aiemmin hieman skeptinen Kyproksen suhteen, enkä sen takia koskaan Kyprokselle ajautunut töihinkään. Kypros toi mieleeni vain Ayia Napan ja sen biletys perseilyn, joten en osannut kuvitella kyseisen alueen olevan yhtään mitään muuta kuin edellä mainittua. Helpotuksekseni olin erittäin väärässä. Kypros oli monipuolinen ja erittäin kaunis kohde, toki kyse on turistikohteesta, joten mitään auteenttista ei voinut odottaa, mutta rentoutumiseen oikein passeli kohde.


Majoituin jälleen kerran Samin luokse hänen opasasuntoonsa. Pakko sanoa ettei asunto ollut mitään luksusta, kyseessä oli entinen hotellirakennus, joka oli muutettu monta vuotta sitten asunnoiksi. Alue oli erittäin rappeutunut ja vitsailimme usein Samin kanssa, kuinka Ghetto alue oli ja miten siellä vielä joku tulee varastamaan meidän maksat ja munuaiset. Suihku ei toiminut ja pesin tukan lavuaarissa koko viikon ajan. No mut hei, ainakin säästin kun en ottanut hotellia!


Lomalla päätimme yhteistuumin keskittyä ihan vain rentoutumiseen, Samilla oli stressaavat kuukaudet takana ja itse valmistaudun uuden työn aloitukseen. Kävimme useilla eri rannoilla ja ennen kaikkea söimme hyvin. 


Aloitimme aamumme joka päivä samalla tavalla. Valmisteluiden jälkeen kävelimme rannalle leipomokahvilaan syömään aamupalaa, croissanttia ja tuorepuristettua appelssiinimehua. Tästä jatkoimme rannalle päivää paistattelemaan. Tulen tekemään vielä Matkavinkit osioon erillisen esittelyn Ayia Napan alueen rannoista, mutta pakko on jo nyt hehkuttaa meriveden kirkkautta ja siisteyttä!


Törmäsin myös loman alussa entiseen kolleegaani, tanskalaiseen Cecilieen ja hänen ystäväänsä. Heidän kanssaan vietimme myös muutaman illan, mm. lähdimme tutkimaan Ayia napan kuuluisaa yöelämää. Biletys oli toki mukavaa pitkästä aikaa, kävimme useilla eri clubeilla, silent discossa ja horror housessa. Aamulla pohdin taas ettei ollut krapulaa ikävä ja kuinka en aio juoda enää ikinä, myös akryylikynnet oli tipotiessään horror housen jäljiltä, jossa kaverini juoksutti mut päin seinää...


Kaikenkaikkiaan oli jälleen kerran nauruhermoja kutkutteleva loma ihanan Samin kanssa, on tosiaan siunaus olla ulkomailla asuva ystävä, mutta odotan kyllä Samin Helsinkiin muuttoa innoissani. Palaan vielä Kyprokselle Matkavinkit sarjan parissa, joten pysy kuulolla!


2 kommenttia:

  1. Luin online-kommentin yhdysvaltalaiselta toimittajalta paljastaa kuinka hän löysi poikaystävän (rakkauselämän kumppanin) vain 2 kuukautta sen jälkeen kun hänen entinen poikaystävänsä hajosi.
    Lähetän sähköpostiviestin yhteyttä samaan Oduduwaan, koska minulla on tämä voimakas aikomus siitä, että asiat toimivat minulle, uskoin todistusten olevan tosielämän todisteita. Tajusin, että tämä olisi hyvä jakaa täällä, koska tiedän, että se inspiroi myös muita.
    onneksi minulle löysin oduduwa sähköpostitse yhteyshenkilö blogin. Todistan tänään maailmalle ilosta ja onnellisuudesta ... tämä on yksi elämäni iloisimmista hetkistä. Oduduwa Suuri rakkausloitsu, lounasti loitsun puolestani palauttaakseni entisen aviomieheni taika- ja rakkausloitsuillaan.
    Olen naimisissa yli 6 vuotta ja se oli niin kauheaa, koska aviomieheni huijasi minua todella ja haki avioeroa. Erotimme ennen kolme kuukautta sitten ja palasimme takaisin takaisin niin paljon kerjäämisen jälkeen mukavilla rakkauden lahjoilla.
    Rakastan mieheni niin paljon. En olisi voinut tehdä mitään vahingoittaakseen häntä tai saadakseen hänet tuntemaan olonsa huonoksi..halusin vain hänen takaisin rakastavan minua ikuisesti. tänään elämme molemmat onnellisina yhdessä. Rakastan häntä niin paljon. Tarkoitan, että hän oli ensimmäinen rakkauteni (ainakin sellainen tuntuu).
    Olen kiitollinen ja upea tälle hienolle miehelle. Pelkäsin aluksi epäilystä, mutta yritän sen ja se toimii minun hyväni. Olen varma, että tämä toimii myös sinulle, 100% varma.
    ota yhteyttä hänen henkilökohtaisen sähköpostinsa kautta {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    hänellä on valtuudet ratkaista seuraavat suhteita koskevat kysymykset -
    * Rakkausloitsut Win-Back Ex-rakastaja
    * Menestys ja mainonta taikuus
    * onnekas viehätys - BUSINESS STAR
    * osastot - SUOJAUSKOKO
    * kirojen ratkaisu
    * henkinen puhdistus
    * hedelmällisyysmaagia - NAISEN hedelmät
    * taikuutta, SPELL LOTTERY & WIN-PELIT SPELL
    Internet auttaa todella paljon tarjoamalla nopeita ja kiireellisiä ratkaisuja elämän ongelmiin.
    {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}

    VastaaPoista
  2. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura, Tukholmasta, Ruotsista, muutama päivä sitten luin verkossa lähetettyä kommenttia siitä, miten palata entinen rakkauspartneri, kopioin myös sähköpostiosoitteen miehelle Oduduwa, jolla on suuret valtuudet palata takaisin entinen rakkaus.
    Olin niin epätoivoisesti palannut aviomieheni takaisin kotiin, koska meillä oli kaksi lasta aviomiehenä yhdessä, vain muutama kuukausi sitten meillä alkoi olla ongelmia viestinnässä, koska hän matkusti uutta työsopimusta varten, hän kertoi vitsaillen minulle, että hän on tavannut yhden naisen siellä, missä hänet sijoitettiin työhön. Sitten luulen, että se oli vain rento ystävä tai kollega, joka työskenteli hänen kanssaan, varoitan häntä olemaan erittäin varovainen. hän lupaa, että heidän välillä ei ollut mitään, uskoin häneen, koska tiedän, että hän rakastaa minua yli 3 vuotta, olemme olleet yhdessä aviomiehenä ja vaimonsa. muutama viikko sitten meillä oli riita, koska viestintämme oli heikentynyt, tapasin häntä tästä ikävästä viestinnästä ja hän lupaa muuttua siitä lähtien, kun hän on pahempi ja hän ei vastannut viesteihini, en enää puheluita häneltä. ystäväni, joka asuu samassa maassa, jossa aviomieheni työskentelee, kertoi minulle nähneensä mieheni toisen naisen kanssa puistossa. Soitin aviomiehelleni ja hän kieltäytyi ottamasta puhelinsoittoa. sitten kirjoitin hänelle sähköpostiviestin, olin niin yllättynyt, että hän vastasi minulle ja kertoi sen välissä, että hän on löytänyt uuden rakkauden ja hän on tyytyväinen tähän uuteen ladyn. itkin ja pyysin häntä palaamaan takaisin minulle. hän kieltäytyy minulta ottamasta yhteyttä häneen tai lähettämästä hänelle viestiä. Olin niin turhautunut, että sanoin ystävälleni Jennylle, että ystäväni kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä henkiseen profeettaan Dr.Oduduwan rakkausloitsun järjestäjään käynnistämään rakkausloitsun osan, jotta hänet palata kotiin luokseni. Olen sellainen henkilö, jota en ole koskaan ennen elämässäni uskonut rakkaudenloitsutaikuutta. Olin erittäin epätoivoinen palauttamaan rakkauden takaisin, yritin sille yrittää, otan yhteyttä Dr.Oduduwan sähköpostiosoitteeseen (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) Muutama minuutti myöhemmin sain vastausviestin Oduduwalta ja hän lupaa auttaa auttamaan minua tuomaan hänet takaisin Rakastaa minua enemmän kuin koskaan ennen luotin rakkauden oikeinkirjoitusmenettelyyn. Sitten ostin joitakin loitsuainesosia, joita tarvitaan rakkausloitsun onnistumiseen. vain kaksi päivää sen jälkeen kun rakkausloitsu aktivoitiin ilmaan. Aviomieheni Anders soitti minulle puhelimitse anteeksi anteeksi, me molemmat puhuimme niin kauan niin kauan ja hän kuulostaa niin onnelliselta palata takaisin kotiin mahdollisimman pian.
    Tänään aviomieheni on palannut takaisin kotiin kanssani juuri nyt hauskaa aikaa aviomiehenä ja vaimona.
    Kiitos ja kiitos Dr.Oduduwalle hänen voimakkaasta rakkausloitsuvoimastaan ​​työssä. on erittäin helppoa ja yksinkertaista aloittaa rakkausloitsu-osa palauttaaksesi rakkautesi ja huolenpidon puolisostasi.
    Suosittelen vilpittömästi Dr.oduduwaa jokaiselle, joka etsii rakkautta, rakkauden loitsua palauttaakseen entisen, rakkaus SPELL PORTION PALAUTTAA REKISTERÖIDYT Avioliitto, RAKKAUS SPELL PYSÄYTÄMISEKSI. LOVE SPELL PORTION löytääksesi todellisen rakkauden kumppanin.
    se toimi minulle ja uskon, että se toimii myös sinulle.
    WhatsApp-numero: +79268011965

    VastaaPoista