perjantai 14. kesäkuuta 2019

Bucket List Summer 19

Noniin, tein sitten minäkin vähän jälkijunassa tämän kuuluisan ämpärilistan kesälle! Mulla on ollut hieman ongelmia tässä lähiviikkoina mun kuva tiedostojen kanssa, joten siksi tämän postauksen kaikki kuvat ovat Googlen ihmeellisestä maailmasta. Tässä tosiaan mun suunnitelmat tälle kesälle:

1. Käy poimimassa mansikoita. Me ollaan ihan lapsesta asti käyty perheen kanssa poimimassa mansikoita tällaisilla itsepoimintatiloilla, joten tää on yks perinteisimpiä kesäjuttuja mulle.

2. Lomamatka Pärnuun perheen kanssa. Pärnu on upea rantakohde niinkin lähellä kuin Virossa! Siellä on upea matala hiekkaranta, paljon hyvii ravintoloita ja shoppailumahdollisuuksii, joten tätä ei varmaan tartte perustella sen enempää.



3. Kokeile vaijeriliukua. Tämä idea tuli mieleen selaillessani Cityshopperia ja homma kuulostaa tosi jännältä ja on sellainen mitä en ole koskaan kokeillut.

4. Ui monessa järvessä. Oon hieman arkajalka mitä tulee kylmään veteen, mutta yritän kaivaa lapsuuden vesipedon taas itsestäni esille ja uskaltautua useammin uimaan.

5. Testaa uusia terasseja ja drinkkejä. Monien ulkomailla vietettyjen vuosien aikana Helsinkiin on perustettu kivan oloisia merenrantaterasseja ja nyt on suunnitelma käydä zekkaamassa niitä. Mattolaituri ja Allas sea pool on jo todettu mukaviksi paikoiksi.

6. Retki pihlajasaareen.  Tässä taas tulee lapsuuskesät mieleen, silloin viimeksi kun tuli Pihlajasaaressa käytyä. Nyt olisi mukava kerätä herkulliset eväät mukaan ja lähteä viettämään aurinkoista päivää rannalle.


7. Tee pyöräretkiä.  Ihan kaikessa yksinkertaisuudessaan.

8. Pelaa minigolfia. Taidan haastaa isäni golfaamaan, tää on aina ollu meille vähä niiku sellainen isä-tytärjuttu.

9. Vieraile Suomenlinnassa. Kesän must piknik-kohteita, jonne ostetaan tuoreet mansikat ja herneet kauppatorilta.


10. Kokeile SUP-lautailua. Tätä oon halunnut kokeilla jo useamman vuoden, joten nyt on kyllä pakko lähteä testaamaan tasapainoa laudan päälle.

11. Käy Sysmässä. Viime kesänä kävimme leirintäaluematkalla Sysmä Campingissä, ja paikka oli meidän mielestä tosi mukava, hyvä ranta ja kiva pieni kylä kävelymatkan päässä. Joten tänne uudestaan.

12. Trampoliinipuistoon kaverin kanssa. Oon nähnyt useita mainoksii tosta RUSH trampoliinipuistosta ja sisäinen lapseni heräsi, pakko päästä verestää tramppa muistoi!

13. Linnanmäelle! Mulla ja ystävälläni on perinteeksi muodotunut käydä Lintsillä joka kesä, joten tätä tapaa ei olla rikkomassa tänäkään vuonna, rannekkeet on jo hankittu! Lintsi on myös mun entinen työpaikka monen vuoden takaa, joten tuttuille huudeille on aina kiva palata.


14. Vähennä meikinkäyttöä. Olen jo jonkun aikaa rajoittanut meikkaamista ja antanut ihon hengittää. Kesällä on helpompaa olla ilman paksua meikkikerrosta, etenkin jos kasvot on jo vähän saanut väriä. Kulmakarvat kuitenkin laitan aina, tästä en voi luopuu.

15. Hyppää Helsinki City Tour bussin kyytiin. Olen paljasjalkainen helsinkiläinen, mutta tiedän kaupungistani hävettävän vähän, joten tää retki tulisi ihan tarpeen.

16. Käy saaristoristeilyllä. Rakastan merta kesällä, joten tää olisi tosi ihana toteuttaa joku päivä. Ihan vaan sightseen tai sitten sellainen saarihyppely.

17. Vieraile Lonnalla. Lonna on suhteellisen pieni saari Helsingin edustalla, sieltä kuitenkin löytyy ravintola, kahvila ja tietysti sauna. Lonnalla järjestetään usein erilaisia tapahtumia.


18. Syö laivaravintolassa. Eli siis laivassa, joka on ihan parkissa, mutta ruokailu tapahtuu laivan kannella. Näitä on ainakin kauppatorin laidalla ja hietsussa.

19. Käy poimimassa herneitä. Käytiin äitini kanssa viime kesänä poimimassa herneita läheltä meidän kotia ja se oli hauskaa touhua + rakastan suomalaisii herneitä.

20. Lähde luontoretkelle. Haluan lähteä keskelle metsää, ottaa eväät mukaan ja ihan vaan olla.

21. Kyprokselle Samin luo. Sami on mun paras kaveri, joten tietysti haluan käydä hänen luonaan, eikä yhtään haittaa nähdä uusi kohde, Kypros.


22. Seikkailupuistoon kaverin kanssa. Oon nähnyt usein kavereitteni päivittävän instaansa seikkailupuistoista, kuten esim KORKEE, ja tietysti on kiinnostus heränny. En oo viel päättänyt kenet pakotan mukaani.

23. Käy usein torilla herkuttelemassa. Ei lisättävää.

24. Paista tikkupullaa. Taas jälleen lapsuuden muisteloista kaivettu juttu. Ah, tikkupulla tuo keskeltä raa'aksi jäänyt ja päältä palanut herkku. Ehei sentään, mielellään ihan kypsänä.

25. Käy yöuinnilla. Jännityksen huumaa valoisassa kesäyössä.

Kas tässä oli mun kesän Bucket list, täytyy katsoa sitten kesän jälkeen moniko näistä toteutui, toivon että kaikki. Toivottavasti löysit myös ehkä inspiraatioita omaan "ämpäri listaasi"
Kommentoi alle mikä on sun "MUST" kesäjuttus!

2 kommenttia:

  1. Luin online-kommentin yhdysvaltalaiselta toimittajalta paljastaa kuinka hän löysi poikaystävän (rakkauselämän kumppanin) vain 2 kuukautta sen jälkeen kun hänen entinen poikaystävänsä hajosi.
    Lähetän sähköpostiviestin yhteyttä samaan Oduduwaan, koska minulla on tämä voimakas aikomus siitä, että asiat toimivat minulle, uskoin todistusten olevan tosielämän todisteita. Tajusin, että tämä olisi hyvä jakaa täällä, koska tiedän, että se inspiroi myös muita.
    onneksi minulle löysin oduduwa sähköpostitse yhteyshenkilö blogin. Todistan tänään maailmalle ilosta ja onnellisuudesta ... tämä on yksi elämäni iloisimmista hetkistä. Oduduwa Suuri rakkausloitsu, lounasti loitsun puolestani palauttaakseni entisen aviomieheni taika- ja rakkausloitsuillaan.
    Olen naimisissa yli 6 vuotta ja se oli niin kauheaa, koska aviomieheni huijasi minua todella ja haki avioeroa. Erotimme ennen kolme kuukautta sitten ja palasimme takaisin takaisin niin paljon kerjäämisen jälkeen mukavilla rakkauden lahjoilla.
    Rakastan mieheni niin paljon. En olisi voinut tehdä mitään vahingoittaakseen häntä tai saadakseen hänet tuntemaan olonsa huonoksi..halusin vain hänen takaisin rakastavan minua ikuisesti. tänään elämme molemmat onnellisina yhdessä. Rakastan häntä niin paljon. Tarkoitan, että hän oli ensimmäinen rakkauteni (ainakin sellainen tuntuu).
    Olen kiitollinen ja upea tälle hienolle miehelle. Pelkäsin aluksi epäilystä, mutta yritän sen ja se toimii minun hyväni. Olen varma, että tämä toimii myös sinulle, 100% varma.
    ota yhteyttä hänen henkilökohtaisen sähköpostinsa kautta {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    hänellä on valtuudet ratkaista seuraavat suhteita koskevat kysymykset -
    * Rakkausloitsut Win-Back Ex-rakastaja
    * Menestys ja mainonta taikuus
    * onnekas viehätys - BUSINESS STAR
    * osastot - SUOJAUSKOKO
    * kirojen ratkaisu
    * henkinen puhdistus
    * hedelmällisyysmaagia - NAISEN hedelmät
    * taikuutta, SPELL LOTTERY & WIN-PELIT SPELL
    Internet auttaa todella paljon tarjoamalla nopeita ja kiireellisiä ratkaisuja elämän ongelmiin.
    {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}

    VastaaPoista
  2. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää siitä, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstejä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseni anteeksi ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään luokseni ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    VastaaPoista